Konsultbolaget Sopra Steria har utsetts till Gold Services Partner av ServiceNow, som är världens ledande leverantör av Enterprise Service Management
- Vi är en av få partners på denna nivå, säger en nöjd Kjell Rusti, CEO på Sopra Steria Skandinavien.
Beteckningen «ServiceNow Gold Services Partner» tilldelas företag som kan visa på kunskap, produktkompetens, certifieringar och kundnöjdhet i samband med implementeringar av ServiceNow-lösningar.
- Vi har ett mycket gott samarbete. ServiceNow är idag en av de mest efterfrågade plattformarna för service management och tillsammans har vi redan många nöjda kunder både inom privat och offentlig sektor, säger Kjell Rusti på Sopra Steria i Skandinavien.
ServiceNow partnerprogram rankar partnerföretag utifrån erfarenhet, expertis, kompetensområden och specialiseringsgrad. Enligt ServiceNow besitter Sopra Steria djup kunskap, expertis och erfarenhet som gör att företaget skiljer ut sig från andra partners.
- Våra kunder behöver partners som stödjer deras digitala transformationsprojekt med fokus på både verksamhetsförändringar och IT. Vi är stolta över att vara ett av de ledande företagen i Skandinavien på ServiceNow-kompetens, säger Kjell Rusti på Sopra Steria i Skandinavien.
Som guldpartner har Sopra Steria kompetens och erfarenhet av hela ServiceNows produktportfölj.
Exklusiv guldklubb
Kjell Rusti, CEO på Sopra Steria i Skandinavien konstaterar att det företag han leder nu är «ServiceNow Gold Services Partner».