Salesforce molnbaserade tjänster används för bland annat försäljning, kundtjänst, marknadsföring och e-handel. Den integrerade CRM-plattformen ger en komplett vy av kunden vilket möjliggör för kundinsikter som kan användas för att effektivisera affärsprocesser och förbättra kundupplevelsen.
Salesforce används framgångsrikt av bolag av olika storlekar och i olika branscher på grund av plattformens anpassningsbarhet, omfattande uppsättning funktioner, skalbarhet och ekosystem av applikationer och partners som stödjer plattformen.
Lars Engblom
Business Owner Salesforce
lars.engblom@soprasteria.com
Sales Cloud är det främsta CRM:et på marknaden och utgör en grundpelare I Salesforce. Med Sales Cloud kan ert säljteam utföra sitt arbete mer effektivt och knyta produktivitetshöjande aktiviteter till slutresultat, som att förkorta affärsprocessen, öka affärens storlek och uppfylla eller överskrida kvoter.
Salesforce Service Cloud är en komplett lösning för kundtjänst som möjliggör att snabbt och smidigt lösa era kunders ärenden, oavsett i vilken kanal de väljer att kontakta er.
Salesforce Marketing Cloud är en avancerad plattform för digital marknadsföring som hjälper företag att skapa, automatisera och optimera engagerande kundresor i olika kanaler.
Med Salesforce Experience Cloud skapar ni enkelt digitala upplevelser för era kunder, partners och anställda.
Oavsett om ni vill byta ut ett föråldrat system, framtidssäkra er verksamhet i en allt mer föränderlig värld, eller bara ta ett förusättningslöst möte så är vi redo att vara en proaktiv partner på er transformationsresa. Vi är en global aktör med bredd att vara med från idé till verkställande.